donderdag 14 augustus 2014

into a paradise without day and without night//

De vakantie is al halfweg en op mijn to do lijstje zijn er nog maar enkele dingen afgevinkt. En ik denk dat het bij die enkele dingen zal blijven . Normaal heb ik weer gigantisch veel zin in 1 september rond de 3 de week van augustus ( de 31 is dat weer een heel stuk minder) maar dit jaar verlang ik echt nu al naar school , en dat is echt niet goed . Mijn Wishlist  , waar ik me steeds heel erg diep over schaam , want waarom heb ik in godsnaam een wishlist nodig? Ik kom echt gigantisch boos op mezelf als ik weer aan het piekeren ben over welk kleur neem ik nu van platenspeler bruin of roze bruin of roze. Luxe problemen zijn het , echt verschrikkelijk , en welke urbanears blauw of groen blauw of groen , en spaar ik eerst voor de fujifilm of voor de platenspeler ? En welke platen neem ik en waar kan ik ze het goedkoopst vinden .Ik word gewoon kwaad als ik over deze dingen pieker .

Vorige week ging ik samen met Nora naar Dranouter. Het mooiste gezelligste festival ooit . Daar zagen we James Blunt , Rocco Granata en nog enkele andere goeie artiesten .

-kunsten festival watou
-Journal d´été 2014
- ellenore 
- vinyl `wishlist`
- vivian maier Ghent
- urbanears








                         










Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

danku dat jullie zo lief zijn om een reactie na te laten♥