woensdag 12 november 2014

Witte muren zijn hemels

Het is echt veel te lang geleden dat er hier een post op is verschenen . Maar hier is hij nu eindelijk  -een nieuwe post - ! In die tijd is er heel wat gebeurt , school is opnieuw begonnen , ik ging heel wat leuke dingen doen met school en ook in de weinige tijd buiten school . Ik ging naar Gent , kocht een Crosley , ging weer naar Gent etc....

Na 5 jaar bouwen en verbouwen hebben we eindelijk witte muren in ons huis en van deze feestelijke gelegenheid ( na 5 jaar zonder witte muren is dit inderdaad een feestelijk gebeuren) moesten we natuurlijk gebruik maken .





 
Ik kocht ook heel wat platen voor op mijn crosley platenspeler zoals: Arctic monkeys , The xx , Dave Brubeck , Birdy , Nirvana , Daughter , en de laatst nieuwe die ik kocht : Alt J , Ben Howard en Oscar and the wolf . Geweldig verliefd ben ik op de 3 laatste . 





 
 
Ik heb  10 tallen schetsboeken , boeken , tijdschriftjes in de maak . Ik hou ervan om ook eens mijn eigen zin te doen en niet steeds opdracht gebonden te moeten werken  . Doordat we heel wat werk hebben voor school raken deze boekjes nooit af wat dood zonde is natuurlijk . Dit zijn enkele schetsen / collages die ik de afgelopen week heb gemaakt .





 
X
marie
 
 

1 opmerking:

  1. Mooie foto's en collages! Echt een hele toffe blogpost om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen

danku dat jullie zo lief zijn om een reactie na te laten♥