woensdag 3 december 2014

Korte haren zijn pas hemels .

De herinneringen van 2 jaar geleden beginnen weer naar boven te komen tijdens deze periode . En het wordt er niet beter op . Al de ellendigheid het verdriet , hulpeloos , wanhopig, weerloos , machteloos deze woorden kunnen mijn situatie ongeveer beschrijven . Iemand niet meer kunnen helpen is het ellendigste gevoel dat je maar kunt hebben .

Al een heel eind zat ik te denken om 20 cm van mijn haar te ´doneren´ aan think pink . En enkele weken geleden is het me eindelijk gelukt . Ik ging binnen bij de kapper met het idee ´gewoon wat knippen , meer niet ´ en kwam buiten met een 20 cm lange rosse lok . Die nu mooi in een -think pink- enveloppe zit .




1 opmerking:

  1. ik vind dat erg moedig van je! Ik kan het niet, mijn haar kort laten knippen ( al 30 jaar niet zelfs ;) )

    BeantwoordenVerwijderen

danku dat jullie zo lief zijn om een reactie na te laten♥